Elev spiller pool på efterskole i Sydjylland

Efterskolernes Aften

Er det svært at finde den rigtige efterskole? Kom forbi til Efterskolernes Aften og bliv klogere på, hvad et efterskoleår på Brejning Efterskole kan byde på.

I 2025 holder vi efterskolernes aften søndag den 12. januar fra kl. 13-16.

Elever på Brejning Efterskole i Jylland griner

Efterskolernes Aften

Vi holder i år efterskolernes aften søndag den 14. januar 2024 fra kl. 13-16.

På Efterskolernes Aften står vi klar til at vise jer rundt på skolen og besvare alle jeres spørgsmål. Nuværende og tidligere elever vil tage jer med ind i dagligdagen og fortælle mere om, hvorfor de valgte Brejning Efterskole, hvad der har overrasket dem og hvad de har fået med fra året på skolen. Herudover vil vores forstander - Birgitte Dyrbye Jensen – fortælle om ægte ansvar og friluftslivets rolle i hverdagen.

Kom og bliv klogere på, hvad det vil sige at være elev på Brejning.

Elever til Efterskolernes dag på brejning Efterskole i Sydjylland

Hvad hvis vi ikke kan komme til Efterskolernes Aften?

Der er mange muligheder for at besøge os ud over Efterskolernes Aften.

Efterskolernes Dag

Efterskolernes Dag hører I selvfølgelig mere om undervisningen, linjefagene og hverdagen. Men I får også en unik chance for at opleve, hvordan det egentlig er bo, leve og lære på vores skole. Tag jer gerne tid til at gå rundt og opleve stemningen. Tag en løs snak med vores nuværende elever og udnyt dagen til at blive sikker på mavefornemmelsen.

Besøgsdage på Brejning

I foråret afholder vi 2 besøgsdage på Brejning. Her har I mulighed for at stille alle jeres gode spørgsmål. Vi kaster lys på hverdagen, på efterskolelivets meningsfulde udfordringer og glæder – og på skolens grundlag, pædagogik og ambitioner.