Elever på Brejning Efterskole i naturen - friluftsliv

BE Camp

Går du i 6.-9. klasse? Og er du nysgerrig på efterskolelivet? Så tag på BE Camp i sommerferien! Her får du en uge med valgfag, efterskoleaktiviteter, køkkentjans og et helt nyt fællesskab.

Campen koster 1.730,- pr. deltager og er alt inklusive, så der kommer ingen ekstra udgifter til hverken kost, logi eller vores mange fede aktiviteter.

Elever samarbejder på Brejning Efterskole i Jylland

En efterskolecamp spækket med efterskoleliv

Campens program er spækket med aktiviteter, oplevelser og friluftsliv, der giver dig en helt særlig smagsprøve på efterskolelivet på Brejning. Programmet spænder fra undervisning i vores linjer og valgfag. Og vigtigst af alt er det spækket med oplevelser i fællesskab med de andre deltagere. Måske du får helt nye venskaber med hjem?

Madlavning i køkkenet på Brejning Efterskole

Sådan spiser du på BE Camp

Vi sørger for, at du får alle måltider. Du kommer også selv til at være med til at lave noget af det, så du får den helt rigtige efterskoleoplevelse. På Brejning Efterskole gør vi meget ud af at servere sund og lækker mad, der gør, at du er klar på campens mange fede aktiviteter og udfordringer - præcis ligesom vi gør for vores efterskoleelever.

Værelse på Brejning Efterskole ved Vejle

Sådan bor du på BE Camp

Du kommer til at bo på et af vores hyggelige elevværelser sammen med andre unge, der er med på campen og også vil have en smagsprøve på efterskolelivet. Vi vil gøre det, vi kan, for at du føler dig godt tilpas, også selvom du ikke kender andre på campen - det kommer du til! Der vil altid være en overnattende kursusleder, du kan tage fat i, hvis du får brug for det.

Efterskoleelever i naturen til spejderløb

Prøv vores linjefag af

På Brejning Efterskole har vi fem forskellige linjefag, som du får en forsmag på, når du deltager på BE Camp: