Værktøjer

Opstart, planlægning, gennemførsel og evaluering. Projektlederuddannelsen giver dig både redskaber til at lave projekter i samarbejde med andre og redskaber til at navigere mere sikkert gennem dine egne projekter i livet.
Elever samarbejder på Brejning Efterskole i Sydjylland

Stærke værktøjer

Det er ikke bare værktøjer, der gør dig i stand til at skabe projekter for andre. Det er også værktøjer, der gør det nemmere at arbejde sammen med andre og angribe skoleopgaver på en helt ny måde. Du får et større overblik og kan overskue mere. Du lærer at møde forskelligheder i projektgrupper, og bliver god til at få andre til at sparke bolden i den rigtige retning – imod målet.

Vi arbejder både teoretisk og praktisk, så du både får hovedet og hænderne i reelle projekter.

Du vil få svar på

• Hvad er projektledelse?
  • Hvordan styrer jeg store projekter fra start til slut?
  • Hvordan vælger jeg den rigtige projektstyringsmodel?
  • Hvad skal jeg have i min værktøjskasse for at lykkes med mine projekter?
  • Hvilke muligheder har jeg, og hvad skal jeg være opmærksom på i de forskellige faser af et projekt?
  • Hvordan sikrer jeg, at det faktisk sker, og at jeg når alt det, jeg vil?
  • Hvordan sammensætter jeg en god projektgruppe, og hvordan udvikler jeg den, så vi bliver endnu bedre?
  • Hvordan motiverer jeg og får andre med på den gode ide?

Se vores projektværktøjer her

Projektraketten til projektledelse på Brejning Efterskole

Projektraketten

Et projekt har flere faser. Det kan du læse om i denne folder om projektledelse på Brejning Efterskole.